8 tygodniowy kurs pompek. Będziesz latał jak po Red-Bullach:)

„Śmiali się kiedy zaczynałem robić pompki, ale teraz..." ...kupują mój kurs Daj mi nawet 8 tygodni, a nauczę Cię tego:

Zobacz 2 zdjęcia

https://facetwformie.pl/juz-jest-moj-8-tygodniowy-kurs-pompek-bedziesz-latal-jak-po-red-bullach/?fbclid=IwAR0eL0qvfXBhYiyH4u7pcZX0NXjBnTUS5LJGHY5e2xgOmM5OKE88lerBxJU

Cześć, Ja nazywam się Darek, mam już 36 lat i jestem z siebie naprawdę dumny. Mam szczęśliwą rodzinę, własną firmę, moja praca to tworzenie stron internetowych.

Nie zawsze tak było; ciężka praca po 10 h dziennie, śmieciowe jedzenie, alkohol, papierosy, przekładanie ważnych spraw na wieczne potem… Znasz to?

W końcu zapragnąłem zmienić swoje ciało i złe nawyki. Podobnie jak Ty miałem dość swojego bezsilnego, zwiotczałego ciała, opony na brzuchu i spojrzeń kobiet pełnych politowania. Wyglądałem źle i czułem się źle. Mimo, że byłe jeszcze młodym człowiekiem, czułem się jak staruszek.

Chciałem w końcu coś z “tym” zrobić. Nie miałem jednak ochoty i czasu katować się dietami, chodzić na siłownię, wydawać kasy na karnet i stresować się spojrzeniami obcych ludzi. Postanowiłem ćwiczyć w domu. Sam w ciszy i spokoju.

„Bez Diet, Sprzętu, Ćwicząc Tylko w Domu”

Od tamtej pory minęło sporo czasu, przeczytałem mnóstwo książek, artykułów na temat treningu, próbowałem różnych metod treningowych. Udało mi się dojść do takiego poziomu wytrenowania, że jestem zdolny wykonać najtrudniejsze odmiany pompek. Ćwicząc w swoim pokoju bez sprzętu i rygorystycznych diet. Skoro ja mogłem, to Ty też !


Daj sobie jedynie 8 tygodni…

Jeśli dziś jesteś w stanie wykonać 30 pompek (a jeśli nie jesteś w stanie to nadrobimy to w kilka dni) to po 8 tygodniach Twój poziom będzie taki jak na filmie wyżej. Ja obecnie wykonuję ponad 100 pompek pod rząd

Oprócz nauki nowych pompek zmieni się Twoje ciało. Możesz wyglądać atrakcyjnie, męsko, nie uciekając wzrokiem od lustra przed wieczornym prysznicem. Skorzystaj z mojego doświadczenia i zmieniaj swoje ciało i samopoczucie na lepsze. Poznasz również inne ćwiczenia kalisteniki.

Wzrośnie Twoja samodyscyplina, nauczysz się jak wyznaczać i realizować swoje cele.

Poniżej pierwsza darmowa lekcja to nauka bardzo efektownej pompki “360”

Mój kurs to inwestycja jedynie kilkudziesięciu złotych; tyle co kilka paczek papierosów czy piw w lokalu.

Gdybym dał Ci go za darmo to po pierwsze nie uszanowałbyś mojej ciężkiej pracy, którą włożyłem w zrobienie tego kursu, a po drugie jestem pewny na 100%, że nie ukończyłbyś go. Przejrzał byś materiały po “łebkach” poćwiczył kilka dni i szybko się zniechęcił.

Dlatego kup go, doceń moją pracę i zacznij swoją wielką zmianę!


No dobrze Darku, a co dokładnie zawiera Twój kurs?

Kupując mój kurs dostajesz od razu hasło i link do panelu kursanta, gdzie czekają na Ciebie materiały:

– filmy na każdy dzień tygodnia, gdzie objaśniam wszystko prostym językiem

– opisy, wskazówki na każdy dzień tygodnia

– materiały w formie PDF do pobrania i druku, gdzie będziesz mógł notować swój progres

– jeśli nie jesteś w stanie zrobić 30 pompek, dostaniesz rozpiska do pobrania z planem treningowym gdzie nadrobimy to w kilka dni.

– powiem Ci jak stopniowo całkowicie zrezygnować ze złych nawyków żywieniowych

– nauczę Cię jak konsekwentnie realizować swoje cele, nie tylko te treningowe

– jak zbudować żelazna samodyscyplinę

Zapraszam Cię do Mojego Kursu, który możesz kupić poniżej:

KUP KURS

Źródło: facetwformie.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Diety i odchudzanie:

Maliny: smaczne i zdrowe odchudzanie Czerwone owoce, które wspomagają odchudzanie Twaróg półtłusty bez laktozy Czarnocin – z krainy mlekiem płynącej Przekąski do 100 kcal - jabłko, orzechy, warzywa, nabiał Ćwiczenia - element procesu odchudzania według Konrada Gacy Lemoniada jal-jeera, czyli naturalny spalacz tłuszczu 3 proste kroki do ograniczenia apetytu Spalacz tłuszczu? Sprawdź opinie o Trizer! Czym jest BMI? Potrawy z grilla na diecie? To możliwe! Jaja - kalorie i wartości odżywcze Stres - co jeść i co ćwiczyć?